-
porady indywidualne dla rodziców (w zakresie trudności dydaktycznych, wychowawczych, rozwojowych i emocjonalnych)
-
indywidualne wsparcie dla rodziców, których dzieci mają trudności emocjonalne lub sprawiają trudności wychowawcze
-
opieka postdiagnostyczna (porady, konsultacje, instruktaże)
-
warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”
-
pogadanki i zajęcia warsztatowe dla rodziców, prowadzone na terenie przedszkoli i szkół – według zapotrzebowania
Temat |
Prowadzący |
Czas trwania zajęć |
Adresat – rodzice uczniów |
Cyberprzemoc |
Patrycja Leonciuk- Frelichowska |
4 godz. |
I – III SP |
Rozwój seksualny dziecka kl.I-III |
Patrycja Leonciuk- Frelichowska |
4 godz. |
I – III SP |
Jak rozpoznać styl uczenia się dziecka |
Grażyna Fedoruk |
1 godz. |
I – III SP |
Jak wspierać rozwój dziecka na początku nauki szkolnej |
Grażyna Fedoruk |
1 godz. |
I – III SP |
Praca z dzieckiem z trudnościami w pisaniu i czytaniu |
Grażyna Fedoruk |
1 godz. |
I – III SP |
Cyperprzemoc. Jak chronić dziecko? |
Maciej Urbański |
2 godz. |
IV – VIII SP |
Dziecko nadpobudliwe – wyzwanie dla rodziców i nauczycieli. |
Barbara Sobańska |
2 godz. |
I – III , IV – VIII |
Dojrzewanie – to wyzwanie |
Barbara Sobańska |
2 godz. |
VII – VIII SP |
Co to jest dojrzałość szkolna i jak przygotować dziecko do nauki szkolnej | Grażyna Fedoruk | 1 godz. | przedszkole |
Rozwój społeczno-emocjonalny dziecka 6-letniego |
Patrycja Leonciuk- Frelichowska |
4 godz. |
przedszkole |
Jak rozwijać aktywność poznawczą dziecka 5-6 lat |
Ewa Hasek |
3 godz. |
przedszkole |
Rozwój emocjonalno-społeczny dziecka 6-letniego |
Ewa Hasek |
3 godz. |
przedszkole |
Jak z szacunkiem i miłością wyznaczać dziecku granice. Bez klapsa. Cykl spotkań |
Ludmiła Radys |
12 godz. |
szkoła podstawowa |